Pagina's

donderdag 11 augustus 2011

Ik trek de stoute schoenen aan..


Al een hele tijd denk ik er over na. Ik heb zelfs een keer de daad bij het wordt gevoegd en daadwerkelijk een account aangemaakt, wat in elkaar geflanst en het vervolgens weer verwijderd. Nu ben ik op het punt dat ik het echt wil en het ga proberen. Ik, Denise, ga bloggen! Bloggen over beauty, lifestyle en gewoon verder alles wat ik leuk vind. Ik heb getwijfeld, ik heb gedacht (wat zullen anderen er wel niet van vinden?!), ik heb lijstjes gemaakt en ik ben tot een conclusie gekomen: ik ga het avontuur aan! Let’s do it. Afgelopen tijd heb ik vooral gebrainstormd, goed om me heen gekeken voor inspiratie (en nee, GEEN copycat gedrag, al mijn artikelen maak ik helemaal zelf), ik heb om advies gevraagd en om hulp. De layout werd gemaakt, de naam bedacht (dat was nog best wel lastig, welke naam is nou perfect voor je blog, welke is origineel en vooral welke is nog niet bezet) en uiteindelijk is mijn blog geworden zoals jij hem nu ziet.
Voor nu ben ik vooral nog bezig met uitzoeken hoe alles werkt en leg ik de laatste hand aan de layout e.d. Zondag zal mijn allereerste blogbericht verschijnen!
Graag tot zondag en anders tot snel :)
Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten