Pagina's

vrijdag 19 augustus 2011

Wishlist Londen

Volgende week vertrek ik voor drie dagen naar Londen om wat culturele (toeristische) plekken te bezoeken maar natuurlijk vooral om te shoppen! Ik heb een lijstje gemaakt met dingen waar ik naar wil kijken, of ik het ook daadwerkelijk ga kopen dat weet ik natuurlijk niet zeker. Het is maar net wat je tegenkomt en ik ga natuurlijk niet alleen dus ik ben niet de enige die beslist waar we heen gaan. Maar volgens mij gaat dat helemaal goed komen J


Kleding
Naast een (enorme) liefde voor beauty vind ik het ook erg leuk om te kijken voor kleding en accessoires. Qua kleding heb ik niet echt iets in mijn hoofd zitten, ik kijk wat dat betreft gewoon wat ik tegen kom en wat ik leuk vind. Ik weet wel dat ze bij TopShop echt super leuke accessoires verkopen dus daar wil ik zeker even een kijkje nemen, net als bij de Primark en de Forever 21 die pas geopend is. Verder ga ik kijken voor een leuke tas (of meerdere) en ik wil heel graag een mooi paar pumps kopen.

BeautyStudio op Heathrow
Beauty
Wat beauty betreft heb ik wel echt een lijstje met waar ik voor wil kijken:
·       St. Ives Abricot Gentle Scrub. Je hebt hem misschien al gespot in het gezichtsverzorgingsartikel maar ik wil graag nog een back-up of twee kopen van deze heerlijke scrub. Ook wil ik kijken voor de lichaamsvariant hiervan
·       Aussie haarproducten. Toen ik in februari naar Londen ging heb ik een 3 minute miracle masker meegenomen van dit merk en ik ben erg blij dat ik dat gedaan heb. Het masker is inmiddels bijna op dus tijd om wat nieuwe producten aan te schaffen. Gelukkig wordt Aussie vanaf oktober ook in Nederland verkocht
·       Nagellak van Barry M
·       ‘Iets’ van Sleek. Wat precies dat weet ik nog niet, misschien een palette of een pout polish maar dat bekijk ik daar wel
·       Inglot
·       Gezichtsverzorging van Kiehl’s. Bij Harrods wordt Kiehl’s verkocht (er is ook een store van op Covent Garden) en ik ben heel erg benieuwd naar de nieuwe Ultra facial Oil Free lijn. Ik ben mijn producten van de Body Shop op aan het maken en dan wil ik heel graag overstappen op een ander merk omdat ik het idee heb dat dit niet echt meer voor mijn huid werkt. De reviews die ik gelezen heb over de Oil Free producten waren goed dus ik wil graag even een kijkje nemen bij de counter in Harrods of bij de store.
·       De nagellakjes van Accessoirize
·       Wimperkruller van Shu Uemera. Deze heb ik vorig jaar in Antwerpen gekocht bij de Shu Uemera winkel en deze begint het een beetje te begeven, dus tijd voor een nieuwe
·       Engelse tijdschriften over beauty
·       Make-up van Primark
·       Beautyproducten van Victoria’s Secret (worden verkocht op Heathrow en sinds kort zit er ook een Victoria’s Secret winkeltje op Schiphol)
Dit is het zo ongeveer wel eigenlijk. Verder kijk ik gewoon wat ik tegenkom en dan zie ik wel waar ik mee thuis kom. Een shoplog volgt in ieder geval nog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten