Pagina's

vrijdag 23 september 2011

In dubio

Vandaag even een andere update dan normaal. Ten eerste heb ik een poll geplaatst in de rechterkolom. Ik zie dagelijks bij mijn statistieken dat ik een aantal bezoekers heb wat ik super vind maar ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn blog vinden. Ik hoop dan ook heel erg dat jullie deze even willen invullen.
Verder heb ik ook nog een andere beslissing genomen. Ik vind het heel erg vervelend dat ik dit moet schrijven maar ik heb besloten dat ik even een break neem. In de vakantie hoefde ik alleen maar een paar dagen in de week te werken en verder was ik lekker vrij en kon ik doen en laten wat ik wilde en stak ik veel tijd in mijn blog. Nu is het gewone leven weer begonnen en ga ik drie lange dagen naar school en heb ik twee dagen stage inclusief een lange reistijd. Iedere ochtend vroeg de deur uit en ’s avonds laat weer thuis. Ik vind het bloggen super leuk maar het moet wel leuk blijven. Er zijn soms momenten dat ik even gewoon niks wil doen maar dat kan dan niet omdat ik dan nog artikelen moet schrijven. En ik wil niet dat het moeten word. Bloggen is niet even snel een artikeltje tikken en wat plaatjes erbij zoeken. Bij het maken van een artikel komt veel meer kijken en ik wil dat alle artikelen op die op mijn blog verschijnen perfect zijn. Vandaar dat ik even voor mezelf moet gaan bedenken hoe ik mijn tijd ga indelen en hoe ik dit kan oplossen, ik wil het bloggen eigenlijk niet opgeven namelijk.
Misschien dat jij ook oplossingen of ideeën hebt over hoe ik dit kan oplossen, dan hoor ik het heel erg graag!
En mocht je uitgebreider je mening willen geven over mijn blog dan het invullen van de poll, dat kan natuurlijk ook gewoon hieronder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten