Pagina's

donderdag 22 september 2011

Shoplog 19 september - Kiehl's Amsterdam

Maandag 29 augustus ben ik begonnen met het testen van de producten uit mijn Kiehl’s setje. Inmiddels is de reiniger na drie weken gebruik op en ook de toner begint op te raken. Gisteren heb je in mijn review kunnen lezen dat de producten me goed zijn bevallen en ik wilde graag naar de winkel om enkele producten in fullsize te kopen.
Maandag 19 september ging ik op pad. Ik was om half drie uit van school en ik had al eerder besloten om gelijk vanuit school naar Kiehl’s te gaan. Vanaf Weesperplein de tram genomen en uitgestapt op het Leidseplein. Vanaf daar is het een klein stukje lopen voordat je bij Kiehl’s bent. Gelukkig was het heerlijk weer dus ik vond het helemaal niet erg om even een stukje te lopen.
In de Kiehl’s winkel zelf was er op het moment dat ik er was geen enkele andere klant. De medewerkster was in een andere ruimte en kwam er gelijk aan toen ik binnen kwam. Ze sprak me ook gelijk aan of ze me kon helpen en dat kon ze. Ik heb in het kort uitgelegd welke producten ik gebruikt had en wat zij me aanraadde. Volgens haar kan ik zowel de Cucumber Herbal Alcohol-Free toner gebruiken uit het setje als de Ultra Facial Oil Free toner. Van de Ultra Facial Oil Free toner was geen kleine verpakking maar ik wilde wel graag een toner kopen.
Waar ben ik mee thuisgekomen?

De Ultra Facial cleanser was mij goed bevallen en hiervan wilde ik dus graag een fullsize kopen. Daarbij wilde ik graag een toner en ik heb besloten om de Ultra Facial Oil Free toner te nemen. Op de een of andere manier had ik het idee dat dat beter voor m’n huid zou gaan werken omdat die speciaal voor de oily skin is en ik een gemengde huid heb.


Al gauw stond ik dus alweer bij de kassa en daar kreeg ik nog een aantal proefjes. Ik had gezegd dat ik de crème misschien net ietsje te veel vond voor mijn huid nu en daarom kreeg ik de lichtere variant van de crème, de moisturizer mee. Ook gaf ze de Midnight Recovery Concentrate mee. Dit is een olie voor onder de nachtverzorging om de huid nog meer in balans te brengen. Hier ben ik erg benieuwd naar. Ik heb al een keer een review hierover gelezen op Pinkypolish.nl en Charlotte was erg enthousiast over het product. Ook had ik het erover dat ik me een beetje irriteer aan de wat vettere ‘vlek’ die verschijnt tussen mijn wenkbrauwen, gedurende de dag. Toen liet ze de Ultra Facial Oil-Free lotion zien (ook een lichtere variant dan de Oil-Free cream) en dat deze ook matterend werkt. Als je deze lotion (wat dus gewoon een dagverzorging is) aanbrengt en goed in masseert dan matteert het de huid. Hoe beter je het in masseert, hoe beter mat het wordt. Ook hiervan gaf ze me twee proefjes mee. Verder gaf ze ook nog de tip dat je de producten gewoon gecombineerd en gemengd kan gebruiken. We hadden het nog een keer over de toners en toen bedacht ik dus dat ik de Ultra Facial Oil-Free toner kan gebruiken voor de T-zone en de Cucumber Herbal Alcohol-Free toner voor m’n wangen. De medewerkster zei toen dat dit gewoon mogelijk is en dat ik gewoon moest gaan kijken wat het beste was voor mijn huid. Met een mooie Kiehl’s tas, gevuld met fijne producten en proefjes, liep ik weer naar buiten toe.

Mijn ervaring in de Kiehl’s winkel is erg goed. Je wordt goed geholpen, er wordt goed naar je geluisterd en je krijgt ook allerlei tips over het gebruik van de producten. Ik vind het ook zeker een pluspunt dat ze zo gul was met de proefjes, zo kan je fijn nieuwe producten proberen zonder eerst fullsize flessen te moeten kopen. Ik ga dan ook zeker goed gebruik maken van de proefjes en dan kijken wat het beste is voor mijn huid.

Kiehl’s zit aan de Hobbemastraat 4 in Amsterdam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten