Pagina's

woensdag 21 september 2011

Review: Kiehl's 3 Steps to Ultra Moisture


Een tijdje terug heb je kunnen lezen over de nieuwe gezichtsverzorgingsproducten van Kiehl’s die ik ben gaan proberen. Het ging om een setje wat ik heb gekocht toen ik in Londen was. Inmiddels heb ik de producten drie weken kunnen testen en vandaag ga ik jullie vertellen wat ik van de producten vind.
Kiehl’s Ultra Facial Cleanser

Verpakking
De cleanser zit in een tube en dat vind ik persoonlijk erg fijn. De dop zit aan de onderkant dus als je het product wilt gebruiken komt er gelijk product uit de tube en hoef je niet eerst te knijpen of schudden voor er wat uit komt. De tube ziet er mooi strak uit, wit met zwarte letters en wat rode accenten.
Geur
De cleanser ruikt eigenlijk nergens naar. Heel ver weg ruik je wel iets maar dat valt niet op en is eigenlijk te verwaarlozen. Wat mij betreft een pluspunt. Ik ben gek op producten die lekker ruiken maar als een product niet lekker ruikt dan vind ik dat verschrikkelijk en dan gebruik ik het product na een tijdje ook gewoon niet meer. Een (bijna) geurloos product heb ik dan veel liever.
Substantie
De substantie is vloeibaar maar wel een beetje stevig. Na het mengen met water kun je het gemakkelijk opschuimen tussen je handen. Voor je hele gezicht heb je maar weinig nodig. Een druppel te grote van een 10 eurocent munt is zat.
Gebruik
Ik vind de cleanser erg fijn in gebruik. Reinigingsproducten die ik moet opschuimen met water vind ik erg prettig, vooral ’s ochtends in combinatie met koud water. M’n huid voelt lekker fris en schoon en ik ben gelijk wakker. Verder is de cleanser ook super zuinig. Je hebt maar weinig nodig en met dit kleine 30ml tubetje heb ik drie weken gedaan. Kun je nagaan hoe lang je met een grote tube kan doen van 150ml.
Conclusie
Ik vind de cleanser erg fijn. Hij is zo goed als geurloos, zuinig in gebruik en m’n huid voelt na gebruik schoon en fris aan. Deze zou ik zeker in een fullsize formaat willen kopen.
Kiehl’s Cucumber Herbal Alcohol-Free Toner

Verpakking
De toner zit in een doorzichtig flesje met een witte dop en wit etiket. Op het etiket staan groene letters. Ook deze ziet er strak uit. Groene letters in een neutraal lettertype, uitleg over de toner en verder geen poespas. De dosering uit het flesje is prima. Het gaatje waar de toner uitkomt is eigenlijk ietsje te klein maar dat zorgt er wel voor dat er niet teveel in een keer uitkomt. Gewoon prima dus.
Geur
Als ik de dop van het flesje draai ruik ik wel een geur maar deze kan ik niet goed plaatsen. Als je de toner aanbrengt op een watje dan ruik je eigenlijk vrij weinig, ook hier dus weer een geurloos product.
Substantie
Het is net als bijna iedere andere toner een watertje. De kleur van de toner is groen wat ook terug komt in de letters van het etiket.
Gebruik
De toner is makkelijk in gebruik. Zoals ik al zei is het gaatje waar de toner uitkomt niet ietsje te klein waardoor je geen product verspilt. Dit vind ik zeker een pluspunt. Je hebt voor je hele gezicht erg weinig nodig en na gebruik voelt de huid prettig aan.
Conclusie
Een fijne toner. Niet super speciaal vergeleken met andere toners die ik gebruikt heb maar gewoon fijn in gebruik. Ik weet alleen niet of deze toner goed geschikt is voor mijn huid aangezien hij voor alle huidtypes is maar speciaal voor de droge en gevoelige huid. Ik heb wel een gevoelige huid maar droog kan ik mijn huid niet noemen dus hierover wil ik nog gaan informeren. Verder dus gewoon zeker een fijne toner en afhankelijk of hij wel geschikt is of dat ik beter een andere toner kan gebruiken, zal ik kijken of ik deze ook in fullsize wil kopen.

Kiehl’s Ultra Facial Cream

Verpakking
Ook de verpakking van de crème ziet er strak uit. Wit potje, zwarte letters en rode accenten. Wat betreft het potje zelf is het natuurlijk niet echt hygiënisch, continue met je vingers in het potje. Sommige hebben dan ook liever een tube, mij maakt het niet zo heel veel uit, ik ben de enige die de crème gebruikt en als ik de crème gebruik zorg ik dat ik schone handen heb (altijd als ik mijn gezichtsverzorging doe).
Geur
Heel verassend maar ook dit product is geurloos.
Substantie
De crème is wit en de substantie is stevig maar wel luchtig. De crème voelt fijn aan alleen ik denk dat hij als dagverzorging voor nu nog iets te rijk is voor mijn huid. Als nachtcrème is hij perfect.
Gebruik
De crème is ook ontzettend zuinig. Je hebt maar heel weinig nodig voor je hele gezicht. Verder trekt de crème redelijk snel in, dit hangt bij ook een beetje af van hoe mijn huid op dat moment is maar over het algemeen trekt het redelijk snel in.
Conclusie
Een fijne crème, super dat ie zo zuinig in gebruik is. Enige punt waar ik over twijfel is dus of hij voor nu wel geschikt is als dagverzorging maar ook hier ga ik nog even over navragen. Verder zou ik deze crème als nachtcrème zeker opnieuw kopen.

Zoals je hebt kunnen lezen bevallen de producten dus erg goed. Fijne basic producten die mijn huid goed reinigen en verzorgen. Ik moet zeggen dat ik in de periode dat ik de producten getest heb dat ik ook geen last heb gehad van extreme onzuiverheden. Op mijn kin heb ik altijd wel een heel klein beetje last van wat onzuiverheden maar ik heb geen last van puitjes gehad. Hier ben ik natuurlijk erg blij mee.

De producten van Kiehl’s die ik tot nu gebruikt heb bevallen mij erg goed en ik zou ze ook zeker aanraden aan anderen. Ik ben ook erg benieuwd naar de andere producten van Kiehl’s. Binnenkort maar eens een bezoekje brengen aan Kiehl’s in Amsterdam. (Ik kan jullie vast verklappen dat ik dit al gedaan heb en dat er morgen een Kiehl’s shoplog online komt!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten