Pagina's

dinsdag 20 september 2011

TAG: You and Makeup

Tags vind ik leuk. Soms kan het een bepaald beeld geven over iemand wat degene ergens van vind of hoe degene ergens over denkt. Ik kijk af en toe op internet voor tags die ik leuk vind en die wil ik graag met jullie delen. Deze keer: You and Makeup
Bron: Weheartit

01. Welke foundation gebruik je?
Verschillende maar nu vooral de Catrice Photo Finish foundation

02. En welke concealer?
Inglot Cream concealer in combinatie met een Bobbi Brown corrector

03. Weet je je ondertoon?
NW, een roze ondertoon dus

04. Wat vind je van nepwimpers?
Supermooi! Niet voor elke dag natuurlijk maar voor bij speciale gelegenheden vind ik het heel erg leuk. Jammer alleen dat ik ze niet kan aanbrengen

05. Wist je dat je je mascara na 3 maanden moet weggooien?
Ja dat weet ik ;) maar mijn mascara is binnen drie maanden meestal wel op

06. Welke mascara gebruik je?
 Max Factor Xperience Volumising mascara

07. Sephora of MAC?
Eh, moet ik kiezen? Ik denk dat ik dan toch maar voor Sephora kies vanwege de vele verschillende merken. Maar MAC is toch ook wel heel fijn.. ik kan eigenlijk gewoon niet kiezen!

08. Heb je een MAC-Pro kaart?
Nee, helaas niet!

09. Welke ‘Make-up Tools’ gebruik je in je make-up routine?
Poederkwast, blushkwast, wimperkruller, wenkbrauwborsteltje/wimperkammetje en soms ook foundationkwast / stippling kwast, oogschaduwkwasten, blendingbrush

10. Gebruik je een primer voor je oogleden?
Ja, Urban Decay Primer Potion

11. Wat is je favoriete oogschaduw?
Dat verschild heel erg, MAC, Wet ’n Wild,

12. Gebruik je een oogpotlood of een liquid liner?
Soms een gekleurd oogpotloodje en soms liquid eyeliner, hangt af van m’n look

13. Hoe vaak prik je met je oogpotlood in je oog?
Nooit

14.Wat vind je van losse oogschaduws?
Ik kan er (nog) niet zo goed mee omgaan, maar vind ze wel erg mooi!

15. Gebruik je minerale make-up?
Nee

16. Wat is je favoriete lipstick?
 Ik heb nog niet zo heel veel lipsticks want ik gebruik nog niet zo heel lang lipstick (moest er eerst helemaal niks van hebben maar vind ze nu geweldig!) maar ik vind de lipsticks van Sephora, The Body Shop Delipcious, en Chanel fijn

17. Wat is je favoriete blush?
Ik heb fases waarin ik een bepaalde blush (of product) helemaal geweldig vind. Op dit moment gebruik ik de Benefit Bella Bamba graag

18. Koop je make-up op ebay?
Nee

19. Hou je van ‘Drugstore Make-up’?
Ja absoluut! Catrice, Essence en Max Factor zijn slechts enkele merken die ik fijn vind. Mijn stash bestaat ook uit een mengeling van dure make-up en drugstore make-up

20. Heb je er ooit aan gedacht om make-uplessen te volgen?
Ik heb er wel eens over gedacht om een visagie opleiding te gaan doen na mijn schoonheidsspeciliste opleiding maar dit wil ik toch niet doen.

21. Noem een make-up misdaad die je haat.
Zo’n dikke laag foundation en dan ook nog in de verkeerde (oranje) kleur vind ik echt verschrikkelijk. Oja en die blushstrepen van een van de modemeisjes met een missie vond ik ook echt vreselijk

22. Houd je van kleurrijke make-up (lippen, blush, oogschaduw) of naturel kleuren?
Allebei. Soms juist vind ik het heerlijk om een mooie naturel make-up te doen en soms heb ik meer zin in opvallende make-up en dan vooral felle lippen.

23. Welke beroemdheid heeft altijd mooie make-up?
Eerlijk gezegd kijk ik niet echt specifiek naar de make-up bij beroemdheden. Soms kijk ik er wel naar (als het opvallend is zowel in positieve als negatieve zin) maar ik heb niet echt een beroemdheid waarvan ik de make-up altijd mooi vind

24. Als je het huis uit kon gaan met maar een make-up product op, wat zou het zijn?
Mascara.

25. Kan je het huis uit zonder make-up?
Ja dat kan ik. Ik heb natuurlijk liever wel make-up op maar ik heb er niet super veel problemen mee om zonder de deur uit te gaan (ik heb het dan wel alleen over even naar buiten, niet om boodschappen te doen of te winkelen of naar school o.i.d.)

26. Vind je jezelf er goed uitzien zonder make-up?
Mijn wimpers zijn heel erg licht en dat vind ik minder mooi. Verder vind ik het wel prima

27. Wat vind jij het beste make-upmerk?
Ik heb niet één beste make-up merk. De merken die ik op dit moment in mijn stash heb vind ik allemaal erg fijn maar er zijn ook nog genoeg merken die ik nog niet heb en die ik graag wil uitproberen dus één beste make-upmerk zal ik ook wel nooit krijgen ;)

28. Wat vind je van make-up?
Verschrikkelijk natuurlijk, daarom heb ik ook een blog over beauty en vul ik deze tag in. Nee hoor, make-up vind ik een heerlijke hobby, producten swatchen, iedere keer weer een andere look bedenken, lekker optutten in de ochtend, ik krijg er geen genoeg van eigenlijk!

Als je het leuk vind om deze tag over te nemen, voel je dan vrij om dit te doen. Laat het even weten als je hem hebt overgenomen zodat ik ook jou antwoorden kan lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten