Pagina's

maandag 19 september 2011

Beauty Salon Dimensions 2011



Ieder jaar worden er twee beurzen georganiseerd speciaal voor mensen die werken in de beautybranche. In maart is dit de Beauty Trade Beurs en in september is dit de Beauty Salon Dimensions beurs. Beide beurzen vinden plaats in de Jaarbeurs in Utrecht. Vorig jaar ben ik met mijn moeder in maart naar de Beauty Trade beurs geweest en dit jaar gaan we in september een kijkje nemen op de Beauty Salon Dimensions beurs. In maart 2012 ga ik de beauty Trade beurs ook nog met school bezoeken.
Dit jaar staat de beurs helemaal in het teken van Body en Mind. Hierbij komen innerlijk en uiterlijk bij elkaar. Op de beurs zie je dit in de verschillende soorten producten die aangeboden worden bij de stands. Hierbij kun je dus denken aan producten die het uiterlijk verzorgen maar ook producten die het innerlijk verzorgen.
Op de beurs staan allemaal stands van bepaalde merken. Ik heb net even de lijst bekeken en er staan een aantal leuke namen op! Onder andere CHI, Golden Rose, Konad, Nfu-Oh (!), OPI, en Trind. Vooral naar Nfu-Oh ben ik heel erg nieuwsgierig, de lakjes van dit merk vind ik altijd erg mooi. Ook de OPI stand is op de beurs altijd lekker groot (en net zo druk) dus ook daar wil ik even een kijkje nemen.

De Beauty Salon Dimensions beurs wordt van zaterdag 24 t/m maandag 26 september georganiseerd in de Jaarbeurs in Utrecht. Doelgroep zijn mensen uit de beautybranche en je moet dus ook vanzelfsprekend een eigen bedrijf / KvK nummer hebben.

Aangezien zondag de dag is dat mijn moeder en ik allebei kunnen is dat de dag dat ik ga. Een verslag van mijn dag (en aankoopjes?) volgt natuurlijk nog!
Ga jij toevallig ook naar de beurs toe of ben je er wel eens geweest?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten