Pagina's

zondag 18 september 2011

Aanschaffen voor de herfst / winter

Aangezien we nou niet echt bepaald zomer hebben gehad en we dus eigenlijk gewoon in een keer over gaan in de herfst en winter, heb ik een lijstje gemaakt met dingen die ik nog wil aanschaffen voor mijn herfst en winter garderobe.
Schoenen
Lage stoere laarsjes
Monshoe enkellaarsjes via Nelson, € 79,95
Ik heb deze enkellaarsjes gespot bij de Nelson en ik vind ze echt heel erg leuk. Ze zijn stoer met een spijkerbroek erin maar kunnen ook heel erg leuk zijn met een legging en een jurkje. Qua kleur denk ik dat voor cognac ga.

Vans
Vans Classics Canvas Authentic
Ik wil graag een leuk paar zwarte gympen hebben en deze vind ik wel heel erg leuk. Ze hebben iets liefs maar ook iets stoers vind ik, dit ligt er natuurlijk ook aan hoe je ze combineert.

Uggs

Ugg Australia Classic Tall € 269,95
Ik heb al een paar Classic Short Uggs in het zwart en ze lopen echt heerlijk! En dat is ook de reden dat ik nog een paar wil en dan de hoge variant. De kleur ben ik nog niet helemaal over uit, de chestnut vind ik mooi maar ook de grijze hebben wel wat dus dat weet ik nog niet.
Kleding
Groene chino
Vero Moda Star Canvas Chino € 29,95
Ik heb al een zwarte chino van Primark en deze bevalt mij wel. Ik zou dus nog een chino willen hebben en wel in het kaki / leger groen of een beige. Aangezien het winter wordt is het misschien leuker om voor de groene te gaan.

Jurkjes
Object Lyonet, Grijs € 49,95 - Vero Moda Wohsni, Rood € 29,95
Zalando Collection, Blauw € 24,95 - Samsøe & Samsøe Sona, Zwart € 64,95
Ik heb altijd spijkerbroeken met een simpel shirt en vest gedragen en daar wil ik nu helemaal van af. Jurkjes vind ik super leuk en deze wil ik dan ook veel vaker gaan dragen. Naar aanleiding van de (ontzettend irritante) reclame van Zalando heb ik eens een kijkje genomen op de site en ze hebben daar echt ontzettend leuke jurkjes! Hier wil ik zeker een keer een bestelling gaan doen.

Spijkerrokje
Urban Surface via Zalando € 24,95
Mijn oude spijkerrokjes zijn een beetje te klein geworden en deze wil ik graag vervangen. Echt eisen voor een spijkerrokje heb ik niet als ie maar niet te licht is.

Jasjes
H&M Blazer, Donkerblauw € 34,95
Ik ben gek op jasjes! Maakt niet uit wat voor, colbertjes, spijkerjasjes, leren jasjes, het kan je outfit soms net even wat leuker maken. Ik heb al een cognackleurig (nep)leren jasje en meerdere colbertjes.

Winterjas
Only Barbera, Zwart € 59,95 - Vero Moda Short Scone, Zwart € 119,95
(toch ook een korte jas erbij die ik erg leuk vind)
Mijn winterjas van vorig jaar is aan vervanging toe. Vorig jaar had ik een korte jas en deze was toch wel koud afgelopen winter. Ik ga ervan uit dat het deze winter weer zo koud wordt of misschien zelfs wel kouder dus voor dit jaar wil ik graag een langere jas.

Accessoires
H&M halsketting € 4,95 - Forever 21 Rhinestone Roses bracelet € 10,90 - Topshop Flat Hoop earrings £ 4,00 - Topshop Half Wing ring £ 8,50 - Forever 21 Embossed Flower earrings € 4,90 - H&M halsketting € 4,95 - Forever 21 Brilliant ring € 2,90 - H&M armband Sale € 1,45
Ik ben gek op accessoires. Hiermee kun je je outfit helemaal afmaken en opfleuren. Mijn favoriete accessoires zijn mijn horloge van Michael Kors, een zilvere Ti Sento Ring, zilver kettinkje, zilvere oorknopjes en sinds een tijdje ook mijn Noosa armband. Zoals je ziet ben ik gek op zilver ;) Ook vind ik lange kettingen echt super leuk en hier zoek ik er dus zeker nog meer van. Sinds een tijdje draag ik niet meer alleen oorknopjes maar ook grotere oorbellen zoals ringen of andere hangende oorbellen. Hier wil ik er dus ook nog meer van. Verder misschien nog wat leuke armbandjes en chunks voor mijn Noosa armband.

Dit waren de items die ik wil gaan aanschaffen. Heb jij misschien nog tips voor mij? Ik ben absoluut geen fashionista en draag eigenlijk gewoon altijd wat ik leuk vind en lekker vind zitten. Misschien zie je iets wat er nog ontbreekt aan mijn lijstje en wat ik volgens jou echt moet aanschaffen voor deze winter. En misschien heb je nog wel iets gezien waarvan je denkt dat ik het leuk vind naar aanleiding van bovenstaande afbeeldingen.

Heb jij items die je zeker weten wilt aanschaffen voor deze herfst / winter?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten