Pagina's

zaterdag 17 september 2011

I like..

Cupcakes
Cupcakes van Harrods eten op een bankje aan Brompton Road
Mijn allereerste cupcake at ik in Londen begin dit jaar. Heer-lijk! Ze zien er ook zo cute uit.

Citytrips

Ik houd van citytrips. Sinds ik weer gevlogen heb, heb ik het helemaal te pakken. Met stipt bovenaan staat New York om te bezoeken, het lijkt me echt helemaal geweldig om daar alleen al te zijn. Verder wil ik graag nog een keer naar Parijs, Milaan, Dusseldorf, Oberhausen, Dubai, Miami en zo kan ik nog wel even doorgaan ;)

Vliegtuigen over zien vliegen
Een tijdje terug heb ik een artikel geschreven over mijn dagje vliegtuig spotten wat ik heel erg leuk vond. Ik woon niet zo heel ver van Amsterdam en Schiphol af en met helder weer kan ik vliegtuigen over zien vliegen, net als in de trein als ik naar school toe ga. Ik vind het zo leuk om de vliegtuigen over te zien vliegen, bedenken waar het vliegtuig heen gaat, wie er inzitten, hopen dat ik ook weer snel in het vliegtuig mag zitten.

Lekker lui films kijken vanuit m’n bed met wat lekkers erbij

Als ik een drukke dag heb gehad of het weekend net is begonnen dan vind ik het heerlijk om lekker lui in m’n bed films te kijken. Ook m’n dvdboxen (SATC, Glee) zijn favoriet. Met wat lekkers erbij heb ik even een lekker relax momentje.

Leuke dingen doen met vriendinnen

Met vriendinnen afspreken vind ik altijd super gezellig. Soms zie je elkaar een hele tijd niet maar als je elkaar dan ziet dan is het net alsof je elkaar gisteren nog hebt gesproken. Verder maakt het niet uit wat we doen, we maken het altijd leuk.

Shoppen

Ik ben een shopaholic. Ik vind het heerlijk om op internet naar mooie dingen te kijken (make-up, kleding, wat dan ook). Zodra ik bijna mijn salaris krijg dan heb ik alweer in mijn hoofd wat ik nog wil gaan kopen.

Amsterdam

Amsterdam vond ik altijd al wel een leuke stad maar sinds ik er op school zit vind ik het nog veel leuker. In de uren dat we geen les hebben ben ik er eigenlijk altijd voor om even lekker te gaan lopen, een frisse neus halen en dan zie je gelijk een stukje van Amsterdam. Het maakt niet uit waar je heen gaat, in Amsterdam is altijd wel wat te zien.

Utrecht

Ik woon vlakbij Utrecht en daarom kan deze natuurlijk niet in het lijstje ontbreken. Utrecht vind ik een hele leuke stad, heel erg gezellig langs de grachtjes en er zijn enorm veel leuke winkels. Ik vind het ook erg leuk om verder te kijken dan alleen standaard Hoog Catharijne en het kleine beetje daarom heen. Het is absoluut een aanrader om eens verder Utrecht in te gaan.

Beauty

I Love Beauty. Ik vind het heerlijk om met make-up en beautyproducten bezig te zijn. Op internet te kijken naar producten van nieuwe collecties, swatches of reviews zoeken van dat ene product, heerlijk. Beauty vind ik ontzettend leuk en is dan ook één van mijn grootste hobby’s.

Hello Kitty

Hello Kitty is zo cute! Ik ben dan wel bijna 21 maar het blijft leuk. Altijd als ik iets van Hello Kitty zie krijg ik standaard een ‘aaaah’ gevoel.

Mooie tassen

Ik hou van mooie tassen. Een hele tijd terug alweer heb ik een Longchamp Le Pliage gekocht en ik ben er nog steeds super blij mee. Het is mijn eerste echte dure tas. Verder zou ik ooit nog heel erg graag een Louis Vuitton tas willen. Die zijn zo mooi (het prijskaartje is alleen wat minder..). tja, op een dag hangt er eentje aan mijn arm!

Audrey Hepburn
Audrey Hepburn in Breakfast at Tiffany's
Audrey Hepburn vind ik een enorm bijzondere vrouw. Ik ben ooit via de Gossip Girl boeken met haar in aanraking gekomen en hoe meer ik van haar zag hoe meer ‘fan’ ik als het ware van haar werd. Ik heb ook al een aantal spulletjes van haar verzameld en hier zal ik binnenkort wel een keer een artikel over maken.



Dit lijstje zegt iets over de dingen die ik heel erg leuk vind. Als jij zo’n lijstje zou maken wat zou er dan op komen te staan? Welke dingen ben jij gek op en zegt echt iets over jou?


Bronnen foto's: eigen gemaakt, google, weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten