Pagina's

zondag 4 september 2011

Mijn 5 favorieten van augustus

Het is vandaag 4 september, iets later door de Londen week en net als op de meeste blogs ga ook ik mijn 5 favorieten producten laten zien. Ik vind dit zelf altijd hele leuke artikelen, soms kom je net een product tegen wat je nog niet kent en ik vind het ook gewoon leuk om te weten welke producten iemand fijn vind. Op naar mijn favorieten van augustus.
MAC Tinted Lip Conditioner in Fuchsia Fix
Deze lippenbalsem heb ik al een tijdje in mijn bezit en dat is ook wel te zien aan de pan die inmiddels behoorlijk is geraakt. Ik vind de lippenbalsem heel erg fijn, de substantie is goed, niet vettig gewoon een beetje creamy, hij blijft redelijk lang zitten, bevat SPF 15 en de kleur vind ik echt geweldig! Voor een lippenbalsem geeft hij namelijk behoorlijk wat kleur af, deze is ook goed op te bouwen. Top product!

 


MAC Blot Powder Pressed
Er zijn van die producten die je maar blijft kopen omdat ze zo fijn zijn. Mijn blot powder van MAC is zo’n product voor mij. Hij doet eigenlijk alles wat een poeder hoort te doen. Wel heb ik halverwege de dag een vettig voorhoofd, maar dit hoop ik binnenkort te verhelpen door andere verzorgingsproducten te gaan gebruiken.


Catrice Photo Finish foundation
Deze foundation heb ik in augustus gekocht en sinds ik hem heb draag ik hem iedere dag. Super mooie foundation en ik denk dat ik er wel net zo lyrisch over ben als de rest van de bloggers die al over deze foundation geschreven hebben. Gewoon een heel fijn product.


Lush Lemony Flutter
Ik denk dat iedereen die een beetje de beautyblogs volgen dit fijne goedje wel kent, Lemony Flutter van Lush. De nagelriemcrème die je nagelriemen heerlijk verzorgt. Eigenlijk heeft het ook weinig uitleg nodig. Soms hebben m’n nagels van die periodes dat er extra veel velletjes omheen zitten en dan doe ik ’s avonds voor ik ga slapen wat Lemony Flutter op m’n nagelriemen en nagels. De volgende ochtend zien m’n nagels er dan weer mooi verzorgd uit.


Birkenstocks
Zodra het lente is en het een beetje lekker weer is buiten dan gaan bij mij de slippers aan. In augustus heb ik niet heel erg vaak op mijn Birkenstocks kunnen lopen (combinatie van veel werken en soms toch ook wel slecht weer) maar als het even kon dan gingen ze aan. Geen beauty producten maar wel favorieten. (excuus voor de vlekken in de slippers)


Naast m'n Birkenstocks heb ik de slippertjes die ik in Londen bij de Primark heb gekocht ook heel veel gedragen.


Wat zijn jou favorieten van deze maand?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten