Pagina's

donderdag 15 september 2011

Nail Of The Day: Ciaté My Fair Lady


In mijn Londen shoplog heb je kunnen zien dat ik de Britse Marie Claire heb gekocht waar een Ciaté lakje bij zat. Ciaté wordt in Nederland zover ik weet niet in de winkels verkocht, alleen op internet. Toen ik het tijdschrift met het lakje zag liggen moest ik hem gewoon kopen (puur voor het lakje eigenlijk, erg hé). Laatste heb ik mijn nagels met het lakje gelakt en dit wil ik graag met jullie delen.


Over de dekking kan ik weinig zeggen, het is een lichte lak en hij dekt dan ook gewoon heel erg slecht. Dit zijn vijf lagen en nog dekt hij niet helemaal. Verder lakt het lakje wel erg fijn, het kwastje is wat breder wat ik persoonlijk altijd wel erg prettig vind. Over het algemeen ben ik tevreden over de nagellak, ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal maar ik denk dat de slechte dekking komt door de lichte kleur.

2 opmerkingen: