Pagina's

dinsdag 13 september 2011

Wishlist #1

Iedereen heeft wel producten die die graag wilt uit proberen. Of gewoon dingen die je graag wilt hebben. Hieronder mijn wishlist van producten of dingen die ik graag wil hebben.
Noosa chunks

Gisteren schreef ik al over mijn Noosa armband en de chunks die ik al heb. Dit zijn natuurlijk niet de laatste die ik wil, ik heb er nog een paar die ik erg graag wil hebben. Nu heb ik vooral neutrale kleuren met twee opvallendere kleurtjes (roze en turkoois). Ik zou er graag nog wat meer neutrale bij willen maar ook de zwarte en de groene lijken me heel gaaf.

Beauty

Beauty Blender – na de vele reviews hierover gelezen te hebben en de vele filmpjes waarin beautylovers de Beauty Blender gebruiken te zien, wil ik ook heel erg graag de Beauty Blender uit proberen. Iedereen is er zo enthousiast over dat hij eigenlijk niet in mijn stash kan ontbreken.

Neutral palette – ik heb een beetje een soort van fase gehad waarin ik geen oogschaduw droeg. Dit kwam ook door school omdat ik daar constant mijn make-up er moest halen in verband met de behandelingen. Daardoor had ik ’s ochtends geen zin om me uitgebreid op te maken omdat het er toch weer af moest. Dit jaar hoeft de make-up er zo goed als niet meer af en dat betekend dat ik weer wat meer make-up kan dragen. Ik ben gek op neutrale kleuren en wil dan ook graag een (of meerdere) mooie neutrale palette kopen.

Beauty Bakery bestelling – ik heb thuis een brander voor olie en naast mijn Body Shop olieën wil ik graag ook wat home scents uit proberen en laat de Beauty Bakery deze nou verkopen in heerlijke geuren. Hier wil ik binnenkort een bestelling plaatsen en dan natuurlijk niet alleen de home scents. Dit is dan gelijk een goed moment om ook wat andere producten van The Beauty Bakery uit te proberen.
Smart little bag

Al een hele tijd ben ik op zoek naar de perfecte portemonnee. Hij moet groot zijn, genoeg pasjes kunnen opbergen en er moet natuurlijk geld in kunnen, zowel los- als briefgeld. Een tijdje terug kwam ik op www.curvacious.nl de Smart Little Bag tegen van ByLouLou. Een super schattig tasje die zowel een portemonnee als een clutch is. Aangezien ik hem alleen nog maar op een plaatje op internet heb gezien wil ik de Smart Little Bag eerst nog in het echt zien maar ik vind hem wel heel erg leuk.

Tweepersoonsbed
Het is niet echt beauty maar ik wil al best wel lang een tweepersoonsbed dus ik vind dat ie best op mijn wishlist mag ;)
Aspelund Bedframe (Bron: www.ikea.nl)

Wat staat er op jouw wishlist?

Bron foto's: www.google.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten