Pagina's

maandag 15 augustus 2011

Shoplog 10 augustus - Een mini shoplog

Aankoopjes


Vorige week ging ik even boodschappen doen met m’n moeder bij het winkelcentrum bij ons in de buurt. Ik mag eigenlijk helemaal niks van mezelf kopen omdat ik binnenkort naar Londen ga maar ik had een nieuwe (tijdelijke) concealer nodig dus ik moest even het Kruitvat in.
Op VeraCamilla.nl had ik iets gelezen over een fijne concealer van Essence, de Stay All Day 16H concealer. Helaas bij onze Kruitvat geen concealer te vinden, sowieso geen één van Essence en ook bij Catrice geen concealer te vinden. Tja en dan sta je voor het Catrice schap met op de onderste plank iets anders wat mijn aandacht trekt. De Photo Finish Liquid Foundation 18H. Iedere review die ik over deze foundation heb gelezen was positief. Ie-de-reen is lyrisch over deze foundation en zelf wilde ik hem ook al een tijdje proberen. Volgens de tester (en mijn moeder die heel enthousiast zei dat het echt mijn kleur was) had ik nummer 010 Sand beige. M'n moeder zei dat ik die dan maar gewoon moest nemen en dus hoppa naar de kassa en de foundation was van mij.

Vervolgens toch nog even langs de Trekpleister (we hebben het geluk dat er in het winkelcentrum zowel een Kruitvat als een Trekpleister als een Etos zit) om hopelijk toch nog een concealer te scoren. Ook daar bij Catrice geen concealers en na even verder kijken kwam ik bij het schap van Manhattan uit. Het merk zelf had ik al wel eens gezien maar ik heb er verder geen producten van. Onderin tussen de concealers stond de Wake Up Concealer. Ik testte de kleur (1) en besloot hem te proberen. Voor € 4,95 was hij van mij.

Ten slotte had ik ook nog een extra videokaartje nodig voor m’n camera (aankoopje voor Londen, dus dat mag J). Eerder was ik al bij Dixons wezen kijken welke kaartjes ze hadden en nu ging ik met mijn camera een kaartje halen die voor mijn camera geschikt is.

Als laatste natuurlijk nog een paar foto’s van mijn aankoopjes:

Catrice Photofinish Foundation - Kruidvat - € 5,99
Manhattan Wake Up Concealer - Trekpleister - € 4,95
SanDisk Extreme 8GB Card - Dixons - € 27,98

Geen opmerkingen:

Een reactie posten