Pagina's

zondag 11 september 2011

Blog Update: Ik blog nu een maand



Het is inmiddels een maand geleden dat ik mijn eerste berichtje op By Denise heb gezet. Ik ben gewoon al een maand aan het bloggen! Wat gaat dat snel zeg!
Ik ben blij dat ik toch besloten heb om te gaan bloggen want ik vind het hartstikke leuk om te doen. De artikelen schrijven, foto’s maken, alles netjes in een artikel zetten. Ik vind het ook heerlijk om lekker wat artikelen vooruit te maken en in te plannen, dat geeft soms net even wat meer rust.

Soms vind ik het wel een beetje moeilijk qua onderwerpen. Soms heb je van die momenten dat je bomvol ideeën zit en soms dan komt er helemaal niks uit. Wat dat betreft ben ik ook behoorlijk perfectionistisch omdat ik perse wil dat alles wat op m’n blog komt helemaal naar mijn zin is, als iets niet lukt dan komt het er ook gewoon niet op.
Qua bezoekers vind ik het ook best goed gaan. Iedere dag komt er meestal wel iemand even kijken, hartstikke leuk! Daar ben ik ook heel erg blij mee. Het bekijken van de statistieken is iedere keer ook weer een verassing.

Verder heb ik bij de reacties een kleine aanpassing gedaan. Er konden eerst alleen geregistreerde gebruikers een reactie achterlaten maar nu is het zo aangepast dat iedereen een reactie achter kan laten. Mocht je dus iets leuks over een onderwerp te vertellen hebben of te vragen of wat dan ook, doen! Vind ik heel erg leuk J

Tot nu toe bevalt het me dus allemaal heel erg goed en ik ga ook zeker door met bloggen.

Iemand misschien nog tips, op- of aanmerkingen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten