Pagina's

zaterdag 10 september 2011

Catrice Modern Muse

Pas geleden is een nieuwe limited edition uitgekomen van Catrice, Modern Muse. De Kruidvat bij mij in de buurt heeft meestal wat later de collecties in het schap liggen maar laatst liep ik toevallig tegen deze collectie aan en ik besloot wat spulletjes mee te nemen.
Wat zegt Catrice over de lijn:

Op de catwalks zien we vrouwelijke stijlen en moderne materialen, gecombineerd met verleidelijk just-out-of-bed haar. CATRICE heeft de ideale make-up die perfect past bij deze look. De ogen – uitdagend, vrouwelijk, glamourous – met metallic effecten in bruin, brons en goud, zijn geaccentueerd met expressieve eyeliner. De lippen zijn vol en zacht: kusbare perfectie. De nagels – elegant, met een metallic glans – maken de look af. (Bron: www.catrice.eu)


In mijn shoplog van gisteren hebben jullie al kunnen zien welke producten ik heb gekocht en vandaag ga ik daar wat dieper op in.
Made To Stay Longlasting Eyeshadow 040 Lord Of The Blings


Ten eerste is de naam natuurlijk al heel erg leuk. Ik vind het super als bedrijven hun producten leuke namen geven, op die manier onthoud je producten ook (ik bedoel, als ik het heb over Sold Out Forever van Catrice dan weet iedereen waar ik het over heb toch).


De oogschaduw is een soort van mousse achtige substantie die opdroogt op de huid. De kleur is een beetje lichtbruin met vooral veel goud erin, ook met wat kleine goude glittertjes. De intensiteit van de kleur is op te bouwen, weinig product voor een subtiele kleur, meer product voor een opvallendere en ook wat donkerdere kleur.
Ik vind dit een erg fijne oogschaduw. Het doet me een beetje denken aan de Paintpot’s van MAC. Dit is echt zo’n product wat je kan gebruiken als je haast heb maar toch wat kleur op je ogen wilt, ideaal. De kleur vind ik erg mooi, lekker neutraal. Verder blijft de oogschaduw goed zitten.

Precision Eye Pencil 080 Wildthing

Ook hier weer een leuke naam!  Dit is een fijn potloodje waarbij je de punt omhoog kunt draaien. Het potloodje is (gelukkig) niet hard, eerder zacht maar niet te zacht. Zodra je ermee over de huid gaat komt er kleur van af. Ook bij het potloodje is de kleur intensiteit op te bouwen. De kleur is donkergroen en ook hierin komen de gouden glittertjes terug.


Fijn potloodje. Ik vind het zelf erg prettig als een potloodje lekker zacht is, er komt dan gelijk lekker veel kleur van af.

Colour Infusion Longlasting Lipstain 050 Red & The City

De lipstain heeft een fijne punt waarmee je de lippen goed kan omlijnen en inkleuren. De kleur trekt goed in en is lekker opvallend (hier moet je wel van houden natuurlijk). Over de houdbaarheid kan ik nog niet zoveel zeggen aangezien ik deze nog niet een hele dag heb gedragen. Eigenlijk heb ik hier verder niet veel op aan te merken, gewoon een leuk product, fijn in gebruik.

Zonder iets

Met de lipstain

Lipstain en Rosebud salve erover voor de glans

Swatches potloodje, lipstain, eyeshadow
Kortom: fijne producten zoals ik gewend ben van Catrice.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten