Pagina's

vrijdag 9 september 2011

Shoplog - Primark, Action, Catrice & Noosa Amsterdam

Vorige week ben ik een paar keer wezen winkelen en heb ik wat leuke spulletjes gekocht. Aangezien het niet superveel is laat ik het allemaal in één shoplog zien.
Zondag 28 augustus ben ik met twee vriendinnen naar de Primark in Rotterdam geweest. De kleding was over het algemeen niet echt leuk maar ik heb wel nog wat leuke spulletjes kunnen vinden.
Zwarte chino € 15,00
Zwarte cirkel sjaal € 4,00
(deze heb ik later ook nog in het grijs gekocht)
Sjaal met print € 5,00
Lange ketting € 3,00
Detail hanger
Setje met 10 zwarte armbandjes € 1,50
Oorbellen € 2,00
Oorbellen € 2,00
Setje met 5 ringen € 3,00
Laarsjes € 18,00
Deze trok ik uit een schap en vond ze zo leuk dat ik ze wel mee moest nemen

Maandag 29 augustus ben ik met mijn moeder naar de Action geweest omdat ik op zoek was naar kleine flesjes. Een vriendin van me had deze ook bij de Action gehaald en ik wilde ze ook graag hebben. Gelukkig hadden ze ze nog!
Kleine flesjes met kraaltjes erin (prijs onbekend, minder dan een euro)
Ook ben ik maandag nog even de Kruidvat ingedoken en daar zag ik in het Catrice schap de Modern Muse collectie staan. Een aantal producten kon ik niet weerstaan en heb ik meegenomen. Verder heb ik ook nog een eyeliner uit het gewone assortiment meegenomen.


Eyeliner € 3,79 - Eyeshadow € 3,49 - Lipstain € 3,99 - Eyepencil € 2,29

Dinsdag 30 augustus heb ik eindelijk iets gekocht wat ik al een tijdje wilde: een armband van Noosa Amsterdam! Hierover komt binnenkort nog een uitgebreid artikel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten