Pagina's

donderdag 8 september 2011

Producten voor school, tweede jaar



Eerder liet ik je al mijn schoolproducten uit het eerste jaar zien, nu is het tijd voor de producten van het tweede jaar. Afgelopen dinsdag moest ik naar school om mijn pakket op te halen, of zeg maar gerust pakketje. Waar ik vorig jaar liet te slepen met twee weekendtassen, liep ik nu naar buiten met een klein doosje. Eigenlijk wel superfijn want dat scheelt weer sjouwen. Wat zit er in mijn pakket? Eigenlijk alleen maar producten om gelnagels te zetten. Verder gebruiken we de producten van vorig jaar en voor de lichaamsbehandelingen (massages) heb je alleen olie nodig en dat gebruiken van school. Hieronder laat ik zien wat er allemaal in de doos zit.
Tips white
Celstofdeppers
(vraag me niet waar dit voor is want ik zou het echt niet weten :P)
Vijlen
Orange-wood stick, gel-penseel, nagelborsteltje
Polijstblok
Tipknipper
Gel
Nagel antiseptic, Super K-wipe, Tiplijm
Primer, Topcoat
Oefenvinger
Tunnellamp
Dit zijn alle spullen die in het pakket zitten. Ik ben heel erg benieuwd hoe het allemaal gaat en hoe het allemaal werkt. Er zitten genoeg dingetjes in waarvan ik niet eens weet waarvoor je het moet gebruiken! Maargoed dat ga ik natuurlijk allemaal op school leren. Ik heb er in ieder geval veel zin in om hiermee aan de slag te gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten