Pagina's

woensdag 7 september 2011

Kiehl's 3 Steps To Ultra Moisture


Een tijdje geleden heb ik een artikel geschreven over de gezichtsverzorgingsproducten die ik gebruikt heb en die ik op dat moment gebruikte. Ook vertelde ik dat de producten die ik op dat moment gebruikte, de producten van The Body Shop, niet zo heel fijn meer vond. Ik ben op internet op zoek gegaan naar een ander merk waar goede reviews over te vinden waren. Het merk wat ik onder andere tegenkwam is Kiehl’s. De nieuwe Ultra Facial Oil Free lijn was net uit en er verschenen op meerdere beautyblogs reviews over de producten. Kiehl’s heb ik nog nooit gebruikt maar de producten klonken erg goed, de reviews waren positief dus ik besloot dat ik Kiehl’s wilde gaan proberen. Op de website stonden ook kleine verpakkingen vermeld en dat leek me een goede mogelijkheid om de producten uit te proberen. In Nederland worden de producten van Kiehl’s alleen verkocht in de Kiehl’s store in Amsterdam. Verder zitten er in het buitenland ook verkooppunten van Kiehl’s. Aangezien ik op dat moment bijna naar Londen toe ging ben ik op de site van Kiehl’s gaan zoeken naar verkooppunten in Londen. En wat bleek, er waren genoeg Kiehl’s verkooppunten in Londen te vinden. In mijn Londen shoplog hebben jullie al kunnen lezen hoe het was in de Kiehl’s counter in House of Fraser (mooie counter en een super aardige verkoper). Ik heb uiteindelijk een setje gekocht met daarin de Ultra Facial Cleanser, de Cucumber Herbal Alcohol-Free Toner en de Ultra Facial Cream. Een uitgebreide review komt nog, in dit artikel ga ik jullie alvast iets vertellen over de producten die ik gekocht heb.

Ultra Facial Cleanser


 Dit is een reiniger geschikt voor alle huidtypes. De vloeibare gel schuim je op met  wat water en daarmee reinig je dus je gezicht. De cleanser belooft de huid niet uit te drogen en de natuurlijke oliën die op de huid zitten niet te verwijderen. Verder verwijderd het overtollig talg, vuil en viezigheid van de huid.

Cucumber Herbal Alcohol-Free Toner


Een lotion geschikt voor allee huidtypes maar vooral voor de droge of gevoelige huid. Dit is de mildste toner van alle toner’s van Kiehl’s die belooft niet uit te drogen. De toner is alcohol vrij en gemaakt van kruiden extracten. Het maakt de huid zacht, schoon en gekalmeerd.

Ultra Facial Cream


Dit is een hydraterende 24-uurs crème voor iedere dag. Laat de huid comfortabel aanvoelen, de huid is zichtbaar in balans, zelfs in barre weersomstandigheden. De formule van de crème vind ik erg interessant. Het bevat Antarcticine, een Glycoproteïne extract van micro-organismen uit zee gletsjers wat het vermogen heeft om de huid te beschermen tegen koude weersinvloeden. Verder bevat het ook Imperata Cylindrica, een plant uit de Australische woestijn die als eigenschap water vasthoud in droge omstandigheden. De ingrediënten zorgen ervoor dat de huid de hele dag door gehydrateerd is.

Dit zijn de producten die ik samen in een setje gekocht heb. Hoe de producten mij bevallen kun je binnenkort lezen in een review.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten