Pagina's

dinsdag 6 september 2011

Najaarsbeurs & Catrice

Aangezien ik meerdere kleine dingetjes te vertellen heb bundel ik dat samen in één artikel.
Najaarsbeurs
De catwalk
Zondag 4 september werd de Najaarsbeurs in het Beatrixgebouw in Utrecht georganiseerd. Dit is een beurs voor mensen met een eigen onderneming. Er staan allerlei stands in verschillende categorieën (o.a. fashion, living, etc.) die hun producten laten zien. Bedrijven die komen kijken krijgen zo een beeld van de producten en kunnen aan de hand daarvan besluiten of zij dat product of het merk willen toevoegen aan hun assortiment. Mijn ouders hebben een eigen bedrijf, weliswaar geen winkel, maar het leek mijn moeder en mij erg leuk om er een kijkje te nemen. De beurs is enorm groot opgezet en er is voor ieder wel wat wils. Het was ook erg leuk om te zien wat de inkoopprijzen zijn van sommige producten, terwijl het in de winkel drie keer zo duur is. Om half twaalf was er een accessoireshow waarin trends in fashion verteld werden door Maik de Boer en er werden sieraden geshowd van verschillende merken die op de beurs stonden. Mijn fotocamera had ik natuurlijk mee maar bij een aantal stands mochten er geen foto’s gemaakt worden dus foto’s van stands op de beurs heb ik niet.

Maik de Boer! Hij ging echt even voor de foto staan, super leuk!

Catrice lipgloss

Er zijn al op veel beautyblogs artikelen verschenen over de lipglossen van Catrice. Afgelopen zaterdag heb ik mijn eerste twee glossjes van Catrice gekocht. Een heel artikel ga ik er niet aan wijden omdat er al genoeg over te vinden is maar ik wil wel even kwijt dat ze erg fijn zijn! Fijne textuur, ze plakken amper en de prijs is natuurlijk lekker budget.



Catrice lip appeal 050 Naturally Pink

Catrice colour show 030 Pink Me Up



Absolute aanraders! Prijs € 3,79 per stuk
Catrice Limited edition Big City Life

Gisterochtend deed ik mijn dagelijkse beautyblog rondje en toen zag ik op de blog van Silja iets wat mij heel erg beviel. Een preview van een limited edition collectie van Catrice. Deze collectie bevat vier palettes met bijbehorende nagellak in het thema van een bepaalde stad. De steden die er in voorkomen zijn Berlijn, Londen, New York en Sydney. Ik werd helemaal blij toen ik de afbeeldingen zag, het ziet er zo leuk uit! Het doet mij heel erg denken aan de palettes van Too Faced. Als echt Londen fan wil ik natuurlijk het Londen palette! Verder lijkt New York me ook heel gaaf dus ook die zou ik graag willen hebben. Helaas is er nog niks bekend of de collectie ook in Nederland verkocht gaat worden. Ik ben gaan googlen naar meer informatie en in Duitsland zal de collectie in oktober en november verkocht gaan worden. De plaatjes beloven in ieder geval veel goeds dus ik hoop zeker dat deze collectie naar Nederland gaat komen! (en anders maak ik graag even een tripje naar Duitsland!)

Bron: afbeeldingen van Google

Geen opmerkingen:

Een reactie posten